W naszej sieci to komfort stałego kontaktu z bliskimi i całym światem, to także atrakcyjna oferta usług telefonicznych. Jeśli chcesz korzystać z naszych usług, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
Krok 1
Zadzwoń i sprawdź czy Spółdzielnia Telekomunikacyjna „WIST” w Łące świadczy usługę telefoniczną w Twoim miejscu zamieszkania.
17 772 12 00
Biuro Obsługi Klienta w Łące
17 772 92 00
Biuro Obsługi Klienta w Sokołowie Młp.
17 771 52 00
Biuro Obsługi Klienta w Czarnej
Krok 2
Wypełniony Wniosek dostarcz osobiście do Biura Obsługi Klienta w Łące, w Czarnej lub Sokołowie Młp. albo też wyślij na adres biuro@wist.com.pl lub wyślij go listem poleconym do nas na adres: Spółdzielnia Telekomunikacyjna „WIST” w Łące, 36-004 Łąka 175 lub skontaktuj się telefonicznie.
Krok 3
Po pozytywnym zweryfikowaniu możliwości podłączenia oraz świadczenia usług pod podanym adresem, pracownik Biura Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia dokładnego terminu (dzień i godzina) instalacji dogodnego dla obu stron oraz podpisania Umowy.
Krok 4
Po wykonaniu instalacji Abonent przyjeżdża do Biura Obsługi Klienta właściwego wg miejsca zamieszkania w celu podpisania Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz pozostałych dokumentów.
Niezbędne dokumenty do zawarcia umowy: dowód osobisty, dostarczenie dokumentu potwierdzającego prawo własności lokalu w którym została dokonana instalacja lub zezwolenie właściciela
Krok 5
Uruchomienie usług następuje po podpisaniu Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.