Podpisując ze Spółdzielnią Telekomunikacyjną „WIST” w Łące Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych WISTMobile możesz zachować swój dotychczasowy numer telefonu komórkowego.
Możesz przenieść bezpłatnie swój obecny numer telefonu komórkowego do Spółdzielni Telekomunikacyjnej „WIST” w Łące.
Korzystając z usługi przeniesienia numeru możesz zaoszczędzić na rozmowach i abonamencie telefonicznym.
Jeżeli chcesz aby w Twoim imieniu Spółdzielnia Telekomunikacyjna „WIST” w Łące przeniosła Twój numer postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Poniższe instrukcje dotyczą klientów indywidualnych i biznesowych.
Krok 1
Wejdź na stronę www.wist.com.pl lub przyjdź do najbliższego Biura Obsługi Klienta:
• Łąka 175
• Czarna 262
• Sokołów Małopolski ul. Bolesława Prusa 15
• Kamień 287
i pobierz Wniosek o przeniesienie przydzielonego numeru oraz Regulamin przenoszenia przydzielonego numeru z dołu strony.
Krok 2
Wypełnij Wniosek o przeniesienie przydzielonego numeru według załączonego wzoru i przekaż go pracownikowi Biura Obsługi Klienta.
Od tej pory Spółdzielnia Telekomunikacyjna „WIST” w Łące rozpocznie w Twoim imieniu proces przeniesienia dotychczasowego numeru telefonicznego.
Pamiętaj!
Poprawne i czytelne wypełnienie dokumentów przyspieszy proces przeniesienia Twojego numeru.
Krok 3
Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o przeniesienie dotychczasowego numeru przez Operatora Dawcę zostaniesz poinformowany o możliwości zawarcia Umowy oraz poproszony o niezwłoczne zawarcie umowy w Biurze Obsługi Klienta. W dniu podpisania umowy otrzymasz kartę SIM.
Krok 4
Po podpisaniu umowy aktywujemy usługę zgodnie z datę przeniesienia numeru podaną w umowie.
Abonament za telefon jest naliczany od dnia rozpoczęcia świadczenia usługi.
Wniosek o przeniesienie przydzielonego numeru
Regulamin przenoszenia przydzielonego numeru