/files/photo/int_top.jpg

Pakiety Internetowe

Instalacja

Masz już Internet ze Spółdzielni Telekomunikacyjnej „WIST” w Łące? Jeśli nie to skorzystaj z naszej wyjątkowej oferty i zamów go już dziś! Czeka na Ciebie szybki Internet za przystępną cenę.

Aby zostać naszym Abonentem, wystarczy podpisać ze Spółdzielnią Telekomunikacyjną „WIST” w Łące Umowę o świadczenie usług internetowych. Poniższa instrukcja pomoże Ci w tym

 

KROK 1

Wejdź na stronę www.wist.com.pl lub zadzwoń pod numer tel. 17 7721200 – Biuro Obsługi Klienta w Łące lub pod numer tel. 17 7729200 – Biuro Obsługi Klienta w Sokołowie Małopolskim albo też skontaktuj się z Biurem Obsługi Internetu w Łące pod numerem tel. 17 7727700 i sprawdź, czy Spółdzielnia Telekomunikacyjna „WIST” w Łące świadczy usługę dostępu do szerokopasmowego Internetu w Twoim miejscu zamieszkania.

 

KROK 2

Pobierz dokument (na dole strony - Wniosek o zainstalowane stałego łącza w pliku *.pdf)

Wypełniony Wniosek i dostarcz osobiście do Biura Obsługi Klienta w Łące lub do Biura Obsługi Klienta w Sokołowie Młp. albo też wyślij na adres biuro@wist.com.pl lub wyślij go listem poleconym do nas na adres:

Spółdzielnia Telekomunikacyjna „WIST” w Łące
36-004 Łąka 175

lub

Skontaktuj się telefonicznie z naszym pracownikiem z Biura Obsługi Klienta w Łące tel. 17 7721200 lub z Biura Obsługi Klienta w Sokołowie Młp. tel. 17 7729200 albo też z Biurem Obsługi Internetu w Łące pod numerem tel. 17 7727700 i przekaż niezbędne dane osobowe:

(dotyczy osób fizycznych):

  • imię i nazwisko
  • adres instalacji usług
  • numer telefonu kontaktowego
  • potwierdzenie prawa własności lokalu w którym ma być dokonana instalacja lub zezwolenie właściciela

 

(dotyczy osób prowadzących działalność gospodarczą)

  • imię i nazwisko
  • nazwa Firmy
  • adres siedziby
  • NIP
  • adres instalacji usług
  • numer telefonu kontaktowego
  • potwierdzenie tytułu prawnego do lokalu (np. akt notarialny, umowa najmu), w którym będzie wykonana instalacja

 

KROK 3

Po pozytywnym zweryfikowaniu możliwości podłączenia oraz świadczenia usług pod podanym adresem, pracownik Biura Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia dokładnego terminu (dzień i godzina) instalacji dogodnego dla obu stron oraz podpisania Umowy.

 

KROK 4

Po wykonaniu instalacji zostaje podpisany z Abonentem Protokół przyjęcia, w którym są podane parametry usługi (nazwa Użytkownika i hasło) oraz potwierdzenie przyjęcia przez Abonenta routera dzierżawionego od Spółdzielni.

 

KROK 5

Uruchomienie usług następuje po podpisaniu Umowy o świadczenie usług internetowych.
Naszym Abonentom oferujemy przyłączenie się do najnowocześniejszej sieci za pośrednictwem której Nasi Abonenci mogą korzystać ze stałego, szybkiego, nielimitowanego czasowo i ilościowo dostępu do sieci Internet.

Wniosek o zainstalowanie łącza internetowego w pliku *.pdf