Telefon dla Biznesu to komfort stałego kontaktu z klientami, to także atrakcyjna oferta usług telefonicznych. Firma posiadająca telefon stacjonarny jako telefon kontaktowy jest postrzegana przez potencjalnych klientów jako bardziej wiarygodna.
Jeśli chcesz korzystać z naszych usług, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją
Krok 1
Wejdź na stronę www.wist.com.pl lub zadzwoń i sprawdź, czy Spółdzielnia Telekomunikacyjna „WIST” w Łące świadczy usługę telefoniczną w Twoim miejscu prowadzenia działalności.
17 772 12 00
Biuro Obsługi Klienta w Łące
17 772 92 00
Biuro Obsługi Klienta w Sokołowie Młp.
17 771 52 00
Biuro Obsługi Klienta w Czarnej
Krok 2
Wypełniony Wniosek dostarcz osobiście do Biura Obsługi Klienta w Łące, w Czarnej lub w Sokołowie Młp. albo też wyślij na adres biuro@wist.com.pl lub wyślij go listem poleconym do nas na adres: Spółdzielnia Telekomunikacyjna „WIST” w Łące, 36-004 Łąka 175
lub
skontaktuj się telefonicznie z naszym pracownikiem.
Krok 3
Po pozytywnym zweryfikowaniu możliwości podłączenia oraz świadczenia usług pod podanym adresem, pracownik Biura Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia dokładnego terminu (dzień i godzina) instalacji dogodnego dla obu stron oraz podpisania Umowy.
Krok 4
Po wykonaniu instalacji Abonent przyjeżdża do Biura Obsługi Klienta właściwego wg miejsca prowadzenia działalności w celu podpisania Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz pozostałych dokumentów.
Niezbędne dokumenty do zawarcia umowy: dowód osobisty, dokument potwierdzający status prawny i siedzibę, dostarczenie tytułu prawnego do lokalu (np. akt notarialny, umowa najmu), w którym została wykonana instalacja, potwierdzenie nadania numeru NIP i REGON.
Krok 5
Uruchomienie usług następuje po podpisaniu Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.