Wskaźniki za 2024

 

Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za I półrocze 2024 roku.

1 Sprawność usuwania uszkodzeń w ciągu jednej doby 90,11 %
2 Wskaźnik reklamacji poprawności faktur 0,00 %
3 Średni czas usuwania uszkodzeń 11,30 godz.
4 Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy w sieci telekomunikacyjnej  1,90 szt.
5 Średni czas oczekiwania na przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej  6,05 dni

 

Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za II półrocze 2024 roku.

1 Sprawność usuwania uszkodzeń w ciągu jednej doby 67,42 %
2 Wskaźnik reklamacji poprawności faktur 0,00 %
3 Średni czas usuwania uszkodzeń 21,40 godz.
4 Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy w sieci telekomunikacyjnej  2,80 szt.
5 Średni czas oczekiwania na przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej  4,38 dni

 

Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za 2024 rok.

1 Sprawność usuwania uszkodzeń w ciągu jednej doby 76,68 %
2 Wskaźnik reklamacji poprawności faktur 0,00 %
3 Średni czas usuwania uszkodzeń 17,30 godz.
4 Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy w sieci telekomunikacyjnej  4,80 szt.
5 Średni czas oczekiwania na przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej  5,57 dni