Wskaźniki za 2023

 

Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za I półrocze 2023 roku.

1 Sprawność usuwania uszkodzeń w ciągu jednej doby 100,00 %
2 Wskaźnik reklamacji poprawności faktur 0,00 %
3 Średni czas usuwania uszkodzeń 8,30 godz.
4 Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy w sieci telekomunikacyjnej  2,00 szt.
5 Średni czas oczekiwania na przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej  8,79 dni

 

Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za II półrocze 2023 roku.

1 Sprawność usuwania uszkodzeń w ciągu jednej doby 77,55 %
2 Wskaźnik reklamacji poprawności faktur 0,00 %
3 Średni czas usuwania uszkodzeń 14,10 godz.
4 Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy w sieci telekomunikacyjnej  2,00 szt.
5 Średni czas oczekiwania na przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej  7,00 dni

 

Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za 2023 rok.

1 Sprawność usuwania uszkodzeń w ciągu jednej doby 88,24 %
2 Wskaźnik reklamacji poprawności faktur 0,00 %
3 Średni czas usuwania uszkodzeń 11,30 godz.
4 Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy w sieci telekomunikacyjnej  4,00 szt.
5 Średni czas oczekiwania na przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej  8,06 dni