Wskaźniki za 2022

 

Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za I półrocze 2022 roku.

1 Sprawność usuwania uszkodzeń w ciągu jednej doby 76,34 %
2 Wskaźnik reklamacji poprawności faktur 0,00 %
3 Średni czas usuwania uszkodzeń 29,10 godz.
4 Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy w sieci telekomunikacyjnej  2,00 szt.
5 Średni czas oczekiwania na przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej  6,91 dni

 

Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za II półrocze 2022 roku.

1 Sprawność usuwania uszkodzeń w ciągu jednej doby 82,54 %
2 Wskaźnik reklamacji poprawności faktur 0,00 %
3 Średni czas usuwania uszkodzeń 12,60 godz.
4 Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy w sieci telekomunikacyjnej  1,00 szt.
5 Średni czas oczekiwania na przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej  3,96 dnia

 

Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za 2022 rok.

1 Sprawność usuwania uszkodzeń w ciągu jednej doby 78,85 %
2 Wskaźnik reklamacji poprawności faktur 0,00 %
3 Średni czas usuwania uszkodzeń 22,40 godz.
4 Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy w sieci telekomunikacyjnej  3,00 szt.
5 Średni czas oczekiwania na przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej  5,32 dnia