Wskaźniki za 2021

 

Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za I półrocze 2021 roku.

1 Sprawność usuwania uszkodzeń w ciągu jednej doby 94,42 %
2 Wskaźnik reklamacji poprawności faktur 0,00 %
3 Średni czas usuwania uszkodzeń 11,40 godz.
4 Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy w sieci telekomunikacyjnej  5,00 szt.
5 Średni czas oczekiwania na przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej  7,00 dni

 

Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za II półrocze 2021 roku.

1 Sprawność usuwania uszkodzeń w ciągu jednej doby 88,05 %
2 Wskaźnik reklamacji poprawności faktur 0,00 %
3 Średni czas usuwania uszkodzeń 12,80 godz.
4 Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy w sieci telekomunikacyjnej  4,00 szt.
5 Średni czas oczekiwania na przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej  3,11 dnia

 

Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za 2021 rok.

1 Sprawność usuwania uszkodzeń w ciągu jednej doby 90,46 %
2 Wskaźnik reklamacji poprawności faktur 0,00 %
3 Średni czas usuwania uszkodzeń 12,00 godz.
4 Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy w sieci telekomunikacyjnej  9,00 szt.
5 Średni czas oczekiwania na przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej  4,60 dnia