Wskaźniki za 2019

 

Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za I półrocze 2019 roku.

1 Sprawność usuwania uszkodzeń w ciągu jednej doby 86,78 %
2 Wskaźnik reklamacji poprawności faktur 0,00 %
3 Średni czas usuwania uszkodzeń 12,6 godz.
4 Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy w sieci telekomunikacyjnej  3,00 szt.
5 Średni czas oczekiwania na przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej  4,80 dnia

 

Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za II półrocze 2019 roku.

1 Sprawność usuwania uszkodzeń w ciągu jednej doby 81,86 %
2 Wskaźnik reklamacji poprawności faktur 0,00 %
3 Średni czas usuwania uszkodzeń 15,60 godz.
4 Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy w sieci telekomunikacyjnej  3,00 szt.
5 Średni czas oczekiwania na przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej  6,33 dni

 

Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za 2019 rok.

1 Sprawność usuwania uszkodzeń w ciągu jednej doby 84,39 %
2 Wskaźnik reklamacji poprawności faktur 0,00 %
3 Średni czas usuwania uszkodzeń 14,10 godz.
4 Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy w sieci telekomunikacyjnej  7,00 szt.
5 Średni czas oczekiwania na przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej  5,33 dni