Wskaźniki za 2018

 

Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za I półrocze 2018 roku.

1 Sprawność usuwania uszkodzeń w ciągu jednej doby 82,94 %
2 Wskaźnik reklamacji poprawności faktur 0,00 %
3 Średni czas usuwania uszkodzeń 17,2 godz.
4 Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy w sieci telekomunikacyjnej  9,00 szt.
5 Średni czas oczekiwania na przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej  3,18 dnia

 

Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za II półrocze 2018 roku.

1 Sprawność usuwania uszkodzeń w ciągu jednej doby 81,88 %
2 Wskaźnik reklamacji poprawności faktur 0,001 %
3 Średni czas usuwania uszkodzeń 16,00 godz.
4 Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy w sieci telekomunikacyjnej  9,00 szt.
5 Średni czas oczekiwania na przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej  5,67 dni

 

Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za 2018 rok.

1 Sprawność usuwania uszkodzeń w ciągu jednej doby 82,40 %
2 Wskaźnik reklamacji poprawności faktur 0,001 %
3 Średni czas usuwania uszkodzeń 16,60 godz.
4 Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy w sieci telekomunikacyjnej  18,00 szt.
5 Średni czas oczekiwania na przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej  4,63 dni