/files/photo/tv_slaid.jpg

Pakiety Telewizyjne

Pytania i odpowiedzi w Multiscreen WIST TV

Czym jest Multiscreen WIST TV?

Multiscreen WSI TV to innowacyjna usługa dodatkowa do Telewizji Cyfrowej WIST. Usługa ta daje możliwość oglądania przez Internet szerokiej gamy kanałów telewizyjnych poprzez:

  • komputer (stacjonarny i laptop);
  • tablet,

Jak rozpocząć korzystanie z Multiscreen WIST TV?

Z dostępu do telewizji i treści na żądanie na komputerze i urządzeniach mobilnych mogą korzystać klienci Spółdzielni posiadający zarówno:

  • Telewizję Cyfrową od Pakietu Podsatwowego Optima,
  • Usługę Internetową od WIST,
  • Usługę dodatkową Multiscreen WIST TV.

Żeby rozpocząć korzystanie z Multiscreen WIST TV wystarczą dwa kroki:

Chcąc korzystać z Multiscreen WIST TV na komputerze należy:

  1. wejść na stronę www.ott.stwist.pl;
  • zalogować się przy użyciu kodu loginu i hasła, które otrzymasz po wykupieniu usługi w Biurze Obsługi Klienta.
  1. Chcąc korzystać z Multiscreen WIST TV na tablecie należy:
  • pobrać aplikację Multiscreen WIST TV z App Store lub Google Play;
  • zalogować się do aplikacji Multiscreen WIST TV przy użyciu loginu i hasła, które otrzymasz po wykupieniu usługi w Biurze Obsługi Klienta.

Czego potrzebuję, aby korzystać z usługi?

  1. Tablety

Z usługi Multiscreen WIST TV można korzystać na urządzeniu z zainstalowanym systemem operacyjnym:

  • Android – w wersji 6.0 lub wyższej.
  • iOS – w wersji 10.0 lub wyższej.
  1. Komputer stacjonarny lub laptop

Korzystanie z Multiscreen WIST TV wymaga jednej z poniższych przeglądarek internetowych:

  • Mozilla Firefox w wersji 75 lub nowszej,
  • Google Chrome w wersji 35.0 lub nowszej,
  • Microsoft Edge w wersji 61.0 lub nowszej,
  • Safari w wersji 8.0.5 lub nowszej.

Na ilu urządzeniach mogę korzystać z Multiscreen WIST TV?

Aplikację Multiscreen WIST TV można zainstalować na dowolnej liczbie urządzeń. Jednak korzystanie w tym samym czasie z usługi, będąc zalogowanym przy użyciu jednego kodu, jest możliwe maksymalnie na 3 urządzeniach.