Uprzejmie informujemy naszych Abonentów, że uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta „eBOK”. Korzystając z „eBOK” otrzymujecie Państwo łatwy i szybki całodobowy dostęp do swojego indywidualnego konta bez konieczności wychodzenia z domu, a po zarejestrowaniu się do „eBOK” uzyskujecie:
a. prezentację wykazu aktywnych usług,
b. udostępnianie faktur wraz z załącznikami i rozrachunków,
c. udostępnianie bilingów połączeń telefonicznych z możliwością ich filtrowania,
d. formularz kontaktowy klienta do Biura Obsługi Klienta.
Dodatkowo została uruchomiona funkcjonalność wysyłki faktur na adres e-mail Abonenta.
Wyrażamy przekonanie, że korzystanie z aplikacji „eBOK” będzie bardzo wygodne i poszerzy zakres naszej obsługi, a także pozwoli oszczędzić czas naszym Abonentom.
Zapraszamy zatem serdecznie do zarejestrowania się i korzystania z naszej aplikacji „eBOK” pod adresem https://ebok.wist.com.pl/